ledig

helluuu. ledig idag, superskönt! pluggar lite, men ska strax ta en tv-paus och sedan kommer hampus hit! har haft väldigt mycket att göra i skolan, därav det dåliga bloggandet. men på måndag börjar praktiken vilket är supeskönt för då är den enda läxan jag har projektarbetet! kommer ha massa tid för mina nära och kära och för att träna! har nu köpt säsongskort på friskis & svettis vilket känns superbra! mitt mål är att bli fit till släktträffen vi ska ha i maj för då vill man ju visa upp sin bästa sida. men framför allt till studenten och beach -13 såklart!
 
annars dååå? har fått ett barnvaktsjobb faktiskt, kul och skönt med lite extra cash. shoppat massa fina kläder med mitt hjärta, firat pappa, haft spelkväll med hampus & erik, varit på krogen med gänget (david var äntligen hemma), stått i kiosken i ishallen med hampus, umgåtts med madde & nathalie, varit på teater med klassen och vår svenskalärare och sett fanny och alexander, myst med cecilia, bastat hos alex med underbara, tränat med linnea, firat lizette 20 barre och varit massa med min älskling såklart :) har tyvärr varit sjuk däremellan och har fortfarande hemsk hosta, meeen men! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0