ooops

Måste försöka blogga oftare! Var lättare förr i tiden när det bara var bloggen och facebook. Nu är det ju även twitter och instagram. Haha så fult att jag klagar, ingen som tvingar mig att ha allt direkt. Men det är ju lite roligt...
 
Hur som helst har jag ju haft praktik i åtta veckor, eller har varit borta från skolan tio veckor (ett fucking sommarlov ju!) eftersom det har varit både sport- och påsklov. Jag har alltså varit på Barnombudsmannen i Uppsala, har mest skrivit i deras tidning Word som kommer ut på alla Uppsalas gymnasieskolor. Det har varit superkul! Vill ju inte bli journalist längre men det var en rolig arbetsplats och alla som jobbade där var helt underbara!
 
I måndags började skolan igen! Kändes konstigt men ändå skönt för det känns som man har bättre koll på alla läxor när man kan träffa lärarna och så. Plus att jag fick träffa mina homies såklart. Det skönaste är att vi är LEDIGA VARJE FREDAG FRAM TILL STUDENTEN <3
 
Idag ska jag plugga, vara hundvakt åt Teo (mormor & Olles hund) och ikväll cyklar jag till min stackars älskling som är sjuk och tar hand om honom.
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0