snorigt

Hej! Förkyld tjej här. Förutom att vila så mycket jag kan är farmor och Owe här över helgen och firar mig! Fick tusen spänn igår och idag ska vi äta prinsesstårta! Får se vad vi mer hittar på. Pluggar gör jag också, som ett as. Var ledig igår, hur skönt som helst! Hade i och för sig ändå sjukanmält mig annars men men. Den här veckan har annars bestått av begravning för vår granne och vän Palle, det var otroligt sorgligt men fint. Min saknade vän Fredrika har varit här, fick jättefina armband som hon köpte i Turkiet. Jag har tränat med Nathalie, ett gympapass på Friskis & Svettis blev det + Cupidosallad (åhhhh ja). Sedan har jag såklart varit i skolan och varit med Hampus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0