breaking dawn - part 2

Åh, jättebra film! Kolla vad fina!
Jag och bea möttes, åt cupido (såklart) och begav oss till salong spegeln för att se premiären, jättemysig kväll!
 
Hade utvecklingssamtal i tisdags, blev så glad för pappa åkte från jobbet (vilket inte är det lättaste) för att vara med även fast jag är myndig och inte behöver ha förälder med mig <3 det gick bättre än vad jag trodde haha, är ju så skoltrött och stressad så.
 
I måndags stod jag och hampus i kiosken i vegahallen och då insåg jag hur mycket jag älskar att sälja. Lyckorus i kroppen så fort jag säljer något. Pappa tror jag ärvt det av honom hihi. Eftersom jag antagligen inte vill bli journalist längre så är det en bransch jag absolut kan tänka mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0