walk walk fashion baby


Här sitter jag och tar det lugnt efter en lugn men superbra helg!

Var in på UNT i fredags och frågade om sommarjobb, är tyvärr en liten chans att jag kan få det även fast jag hade praktik där. Så får söka runt till lite andra ställen också, är på tiden att jag skaffar mig ett sommarjobb haha.
På kvällen umgicks jag med två av mina käraste - Emmsing & Freddiloo ;)
Vi satt mest framför TVn och pratade

& efter en god natts sömn satte vi oss ute och solade och åt frukost. Underbart, blir så pigg av det våriga vädret! Jag cyklade hem från Emma, duschade och satte på mig skinnjackan (åhh) och drog vidare hem till min underbara Nathalie! Vi lagade tacos, kollade på Glee och hade det allmänt bra!

Fick en alla<3dagpresent av Nathalie i efterskott! Chokladasken, ett jättegulligt kort och nyckelring <3
Snart börjar Kontoret, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0