your sex is on fire

Jag orkar inte lägga ut bilder från 2011 som vissa är så duktiga och gör. Men lite plus och minus kan jag väl palla ihop :)

+ Gjort mysiga saker med familj & vänner
+ Hittat massa bra TV-serier
+ Hampus bodde hos mig över en månad
+ Fick MVG i journalistik
+ Massa asroliga fester, helst på sommaren (t ex skräckmaskerad i augusti hihi)
+ Järvsö med brudarna
+ Rom
+ Såg att jag har samma mått som Marilyn Monroe
+ Praktik på UNT
+ Lyxigt julbord

- Min katt dog
- Jag och min älskade Hampus gjorde slut

Som ni ser har det varit ett helt fantastiskt år, tyvärr så tog dom där två minusen väldigt väldigt hårt på mig. Men jag har insett hur SJUKT BRA VÄNNER JAG HAR! Både att jag & Hampus fortsätter som bästa vänner plus alla underbara som har stöttat! Det är helt otroligt vad jag älskar er och min familj! På grund av er blir 2012 ETT ASBRA ÅR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0