vi behöver varandra, jag har frågor, du har svar

Vilken underbar helg! Hela veckan har faktiskt varit underbar!

I fredags var vi några som firade Lizette, jättetrevligt + mycket god tårta & drinkar! Igår åkte jag till stan med Nathalie som äntligen är hemma från Kanarieöarna! Vi åt kinamat och shoppade lite. Askul! På kvällen drog jag vidare till Emma där även Freddan var. Fick tårta som var över efter Emmas mammas 40-årskalas. Vi spenderade kvällen framför Sex and the City med ett glas vin i handen, då mår man bra kan jag säga! Tog tyvärr inga bilder men vi hade det som sagt asbra.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske borde göra lite läxor, ska läsa om konsten att börja en artikel och även skriva en historia om hur jag skulle vara om jag levde på medeltiden.

Enjoy some pictures!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0