movie time

Mormor är så gullig. Ringde mig idag och sa "du får inte hålla på och blogga på lektionerna och du har väl börjat med psykologiuppsatsen?", snacka om trogen bloggläsare<3 hon tyckte det var dags att jag skulle skriva ett nytt inlägg också så nu gör jag det!

Hade så kul igår! Jag & Freddan var hemma hos Hampus och spelade tv-spel och hade Segemyhr-maraton! Vi kollade även på Rec, jag som inte klarar av skräckfilmer! Men den var ganska bra faktiskt och inte så farlig som jag trodde. Blev ju livrädd när Hampus sa att han & dom andra killarna tyckte den var skitläskig haha.


Klistrade ihop gamla charmiga bilder, hihi. Ska strax in till köpingen och träffa folk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0