lista

Favoritcafé: Storken
Favorittidning: Cosmopolitan
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina mörka jeans
Byter gärna garderob med: Blair Waldorf
Vanligaste färgen på mina kläder: Har nog ingen!
Sminktips till allmänheten: Använd rouge och ha något på läpparna
Mitt rum kan beskrivas som: Enkelt och fräscht
Mig själv med tre ord: Glad, trevlig och exalterad
Jag tränar: Simmar och friskis & svettis
Jag ville bli när jag var liten: Journalist
Nu vill jag bli: Jobba i butik/reception
Humör just nu: Mycket bra!
Är det nåt du absolut inte äter: Köttbullar
Hur många kuddar sover du med: En
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare...
Bästa film: Dark Knight Rises
Bästa bok: Harry Potter och dödsrelikerna
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Jaa
Största svaghet: Konflikträdd
Det här är jag bra på: Planera
Chips, morötter eller godis? Chips
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat men är stökigt allt för ofta
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Planera antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0