seg dag men det skiter man väl i

Riktigt seg dag. Förutom det faktum att det är måndag så kunde jag varken träffa hjärtat igår eller idag. Frågar mig själv om jag någonsin har varit ifrån honom så här länge? Tvek på den. Dagen började sämst med regn och inställd journalistlektion och nu har jag hål igen och så har jag min längsta dag, är hemifrån ett halvt dygn vilket är lite galet. Åååå så samhällsläxa jag måste göra ikväll. MEEEEN eftersom jag är positivheten själv så skiter jag i allt det där och gör en lista på allt bra: 1. Jag får träffa Hampus imorgon och det är faktiskt snart! 2. Har så fina vänner. 3. Pappa skjutsade mig till tåget imorse. 4. Svenska Hollywoodfruar ikväll. Titta, livet är bäst trots allt! PS. Tråkigt inlägg utan bilder och mellanrum för det verkar inte gå från iPaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0