ryggen

Hello children, tänkte berätta om fredagen.

Jag åkte tidigare från skolan med mamma till Stockholm. Jag har skolios, alltså min rygg är sne. Doktorn säger att jag kanske måste göra en pretty serious ryggoperation, vilket jag inte är så sugen på. Så jag försöker göra allt jag kan för att slippa, träna och så. Så i fredags var jag hos en slags doktor som fixade till atlaskotan, det är den som håller upp huvudet och gör väldigt mycket jobb hehe. Det var helt fantastiskt för han tog kort på mig innan och efter behandlingen och man såg redan att ryggen var rakare och hållningen finare! Blev jätteglad! Så nu ska jag äta magnesium för att "hjälpa till" och sen ska jag tillbaka dit om några veckor. Behandlingen var jätteskön, bestod till stor del av värmemassage. Det var dock inte så skönt när han vibrerade med en grej så att atlaskotan flyttade på sig, kändes som han borrade i huvudet på mig hehe.

Kändes som sagt asbra och jag hoppas det hjälper!
Blev en nachotallrik sen, satt fint!



hihi mamsen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0