puss på allt

Har haft en helt underbar helg och den är inte slut än!

FREDAG
Discobowling med några av dom finaste människorna som finns. Hade så sjukt roligt, blev en kebabtallrik också!

LÖRDAG
Vaknade upp lycklig bredvid Hampus och sen drog jag iväg till stan och åt kina med Nathalie & Tannaz. Vi bjöd Tannaz på middag som en födelsedagspresent i efterskott. Jag följde med Nathalie hem och sussade, vi såg filmen Burlesque som var sjukt bra! Hade jättetrevligt med dom fina tjejerna!

SÖNDAG
Har grejat lite hemma, men snart ska jag & pojken min ut och jogga och sen sover jag hos honom. Perfekt slut på en perfekt helg ♥


haha något gammal bild på mig tannaz & nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0