fint

Igår började jag morgonen med att äta wienerbröd med bästa mormor och lösa melodikrysset, bra mysigt måste jag säga! Sen for jag iväg till köpingen med Nathalie, handlade massa gott och gick hem till Madde. Vi satt och fikade och åt och pratade i flera timmar. Tycker om dom så mycket ♥

Jag saknar Hampus så otroligt mycket, han har varit sjuk så jag har inte träffat honom på snart en vecka! Tror jag åker dit idag och trycker i honom vitaminer. Förutom det ska jag övningsköra, blev inget förra veckan så jag måste verkligen börja ordentligt nu känner jag. Kanske städa också? Läsa Alice in Wonderland? Måla naglarna? Ja, sånt där söndagspyssel blir det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0