varning på stan

Hej! Kom nyss hem. Åkte till skolan för att ha engelska och lite ljud, var tvungen att dra tidigare. Jag hade planerat exakt vilken stadsbuss jag skulle ta så jag skulle slippa stressa till tåget, ändå missade jag bussen! Dålig stil att komma tidigare!! Så fick ta nästa, var PRECIS så jag hann med tåget. Det åkte samma sekund som jag kastade mig ombord! Tuuuuuur. Erik satt redan på, när vi kom till Tierp gick vi in på Högbergs. Lite läskigt, träffade dock många kompisar :) satte oss vid ett bord med Hampus, Viktor & Alex och så intervjuade jag dom till vår skoltidning. Nöjd!

Snart kommer farmor och Owe hit och firar mig! :)


ni är så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0