stockholm

Nöjd med gårdagen! Fick ett par skor av min underbara mamma, dom är såå fina! Bilder kommer! Köpte lite andra småsaker också :) blev fika på Vete-Katten och bakad potatis någonstans på Odenplan, gotttttt. Helt plötsligt dök min gudmor Ulrika upp och gav mig en rosa resväska i födelsedagspresent! Blev så chockad! Den var jättefin iallafall.

Klockan är inte ens nio men jag ska ner och baka! Idag kommer mormor & Olle på födelsedagsfika och sen ska jag sova hos Bea för vi ska bl a lana Sims Medeltiden, heheeee!


Just det, detta fick jag av mamma & pappa på min födelsedag:
1 000 kr
Gratis sms för ett år
En bok
Gossip Girl säsong 2
Dassbok
Vantar
Prenumeration på SOLO
Röd mjölk (hihi)

Och så fick jag ju resväskan av Ulrika. Nöööjd! Får se vad jag får idag! Blir lite uppspelt när det gäller presenter hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0