one way or another

Är jättenöjd med min födelsedag! Många fina gratulationer och presenter. Cecilia hade med sig asgoda och fina muffins som hon hade bakat till mig + att hon bjöd mig på kaffe i cafeterian! Så gullig. Skriver sen vad jag fick för presenter ;)

Hade utvecklingssamtal idag, gick bra! Psykologiprov har jag också hunnit med, kändes bra det med :)

Vet ni vad jag har nu?
HÖSTLOV!
Helt sjukt vad skönt, behöver verkligen detta! Varför jag inte ska till skolan imorgon är för att jag ska på återbesök hos han som fixade till min atlaskota, blir en heldag i Stockholm för mig & mamma. Blir kuuul :)

Trevligt lov!

Tack för att du är du. Du visar nu att du är en äkta vän. Allt är så naturligt, även fast det inte har gått så lång tid. Du gör allt så mycket lättare för mig. Jag kommer må bra mycket snabbare eftersom du vill vara min vän. Detta är första gången jag litar på dom orden. Tack bästa du, vänner livet ut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0