hoppas ni inte har gett upp min blogg

för jag är tillbaka! Ibland glider man inte på en räkmacka, ibland uppstår problem, ibland måste man lämna blogg facebook mm för att fokusera på viktiga saker.

Jag tror att allt ordnar sig, det måste helt enkelt.

Men har faktiskt saknat bloggen! Så vad har jag annars gjort? Gått i skolan, pluggat, myst jättemycket med mitt hjärtegull, träffat lite vänner, sett sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar (snyft), haft intervju, vi har fått hem ny soffa och köksgrupp, träffat mormor & olleee, firat kanelbullens dag och övningskört.

Idag tänker jag inte plugga alls, jag ska bara mysa ner mig i soffan med mamma! Fika och se på TV hela kvällen ♥

PS. Fyller år om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0