studiedag

Sitter och väntar på att klassrådet ska börja.

Igår var vi lediga, hur skönt som helst med tanke på att måndagar är längsta dagen för oss! Jag började morgonen hos naprapaten, mycket skönt. Sen åt jag jordgubbar & grädde med mamma, mormor & solan, mumssssss. Ringde till skatteverket och fixade lite till en galen mediekunskapsläxa.

Åkte hem till älskling, vi målade hans tak blått! Eller han målade mest, men jag fixade lite med hans svenskaläxa.

Sen myste vi, åt ben & jerry’s för första gången haha :D


Kommentarer
Postat av: evelina

snälla fina. mina kommentarer blir jätte konstiga så de syns inte, de är vita och bakgrunden är vit, men vart jag än ändrar så funkar det inte. kan inte du skriva i min blogg en kommentar eller så och förska hjälpa?! <3 love

2011-05-19 @ 21:00:26
URL: http://evelinakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0