sommarlov, älsklings födelsedag & mors dag!

Tro det eller ej, men sommarlovet är här. Igen. Helt sjukt. Men SKÖNT!

Avslutningsdagen.
Hade foto som vi alltid har på fredagar, virriga herman hade dock slarvat bort mina & cecilias foton så vi kunde inte göra något på lektionen, skönt men onödigt hehe. Två timmars lunch så åkte till stan med danni & smilla. Sen kollade vi lite på en fotbollsmatch mellan treorna & lärarna. Klassen och vår mentor samlades, åt glass. Sen samlades hela skolan i gallerian där rektorn pratade och några sjöng. Årets biblioteksstipendium vann danni, gissa om jag blev stolt! Grät lite. Grät även när min mattelärare sa hejdå och att han kanske ska pensionera sig. Känns som att han är min farfar eller något! Skärpning isa, visa lite stake hehe.

Cyklade hem till min hampus, hade en jättemysig kväll ♥

Hampus 17årsdag.
Vi åkte till valbo och shoppade lite, en jätterolig dag! Sen hem igen där vi åt massa gott :)
Spelade wow, måste erkänna att det är kul...

Mors dag.

Idag när jag cyklade hem var det vääääärldens motvind, cykeln stod still så jag fattar inte hur jag till slut kom hem haha. Men har firat mamma lite eller vad man säger. Ska bara ta det lugnt nu :)

födelsedagsbarnet och jim & hampus för några år sen hehe, så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0