mobbad

Har varken sett eurovision song contest eller hockeyn.
Så vad har jag sysslat med lördag söndag?

Som den mönsterdotten jag är har jag diskat och pluggat.
Okej då, överdrev en aning. Men jag har faktiskt diskat och pluggat! Och slappat som ett as. Kollat på sex and the city. Såklart. Myst med mamma också. Pappa var borta över helgen. Fast nu är han hemma. Skönt.

Jag kan inte sluta skriva. Mina fingrar bara fortsätter. Är så tråkig. Detta kallas natthumor. Borde radera inlägget. Fast nä.

Är hungrig. Men är mörkrädd. Jobbigt för mig då.

SKÖNT MED LÅNGHELG!
Men måste ändå gå upp kl 7.
Fast det betyder att det ganska snart är frulle så jag ska inte klaga!
GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0