here we go with the new sensation

TJA.
Det är så varmt och jag är så lycklig och jag har suttit ute och läst hela dan. Och fikat hos grannen :)

Igår var dagen bra från morgon till kväll! Lyxade till det med en vaniljlatte före skolan och en cupidosallad efter! Simmade också. På bussen hem fick jag sällskap av erik, högljudda sjuka samtal med mycket skratt, så ska det va! Åt hemgjord pizza när jag kom hem haha, så underbart. Sen kom min fina älskling! Jag färgade hans hår brunt, asfint. Bakade kladdkaka och myste järnet till beavis & butt-head hihi ♥

Ikväll ska jag & mamma se G - som i gemenskap, äntligen! Är så sugen på att se den och man kan aldrig tröttna på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0