fredag den 13

blev en bra dag, skönt!

Känns som att det var länge sen jag skrev. I torsdags layoutade jag klart mitt artikelblock, så himla skönt! Är nöjd med det också! Lät som en omöjlig uppgift i början, men :D
Var på föreläsning i aulan och sen gick jag danni och smilla till donken och köpte lunch, var mycket närmare än vad vi trodde! Blev en isglass i stadsparken efter skolan, mys!

Igår hade jag foto, vi hade genomgång i en halvtimme och sen köpte vår lärare glass till alla! Så snäll. Åkte till stan och gick i affärer med mamma & mormor. Blev tre klänningar, ett linne och sallad på cupido!
Åkte tillbaka till skolan för att göra omprov i matte, kändes bra!
Hampus var redan här hemma och väntade på mig, så det blev en myskväll :D ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0