du är vad du äter

börjar snart :))))))))

Var hemma från skolan i måndags, förkyld som ett as. I tisdags åkte jag till skolan, mest för att göra sista nationella (skööönt). Det var i matte, och min snabba lärare hann kolla igenom provet samma dag, så fick reda på att jag har klarat av hela kursen matte A! Känns så skönt, plus att jag kommer aldrig mer ha matte! Galenskaper.

Igår kände jag mig sämre så fick stanna hemma igen, missade gröna lund med klassen :(
Men ska ändå dit i sommar, plus liseberg, plus furuvik :D hehe, så är ganska lugnt.
Idag var det friluftsdag så jag stannade hemma för det kändes inte så smart att paddla kanot när jag inte är heeeelt frisk. Men känner mig mycket bättre så jag & mamma bakade och sen tittade jag på när älskling spelade basket ♥

Imorgon är det skolavslutning, har verkligen inte fattat det än. Men klagar gör jag inte, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0