bra dagar

Doppar digestivekex i te med mjök = såååå gott!

Igår var det sista delen i engelska nationella, att läsa & att lyssna. Vissa grejer var svåra men vi får hoppas på det bästa! Gjorde inte så mycket på dom andra lektionerna, låg ute och stekte hehe. Såg klart på troja, grät lite, var arg. Åkte hem till hampus och chillade järnet ♥

Kaosdag idag! Försov mig så jag missade matten och jag visste att mediekunskapen var inställd. Då var det bara engelskan kvar och den tänkte jag gå på, men när jag kommer till skolan är ingen från klassen där, då var den också inställd! Så jag åke till skolan för ingenting. Eller jo, jag skulle till skolsköterskan senare. Så åkte och simmade emellan. Allt blev bra trots allt, haha :) spelade basket med älskling sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0