underbar helg!

Gårdagen var jättekul, spelade wii med Hampus & Nathalie och så kollade vi på film mm. Nathalie sov över och idag åkte vi till Uppsala och fikade & shoppade. Jättefint väder och är så nöjd med allt jag köpte :D

Lägger ut bilder sen, men det blev

jeans för 79 kr (kostade ifrån början 499!) + fick en jeanskasse på köpet!
jeansshorts
hudlotion
halsband

Sista Solsidan idag, kommer sakna det! Jag & Hampus bakade by the way en asgod kladdkaka.
Nu ska jag måla naglarna, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hur ser jag ut igentlligen xD spring!, haha tack för allt sötis <3

2011-03-21 @ 19:31:25
Postat av: Armandagny

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-10-03 @ 08:19:14
URL: http://armandagny.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0