tidsfördriv

Jag har insett att min senaste kyss: var med min hampus
Jag lyssnar på: älskling som klickar med sin datamus
Jag pratar: om allting
Jag tycker om: att skriva
Jag avskyr när folk:
tar min mobil
Kärlek är: det man lever för, anser jag
När jag borstar tänderna: står jag framför spegeln
Det sexigaste yrket är: brandman kanske
Jag är rädd för: alldeles för mycket
Den värsta känslan är: paniken när man tror det har hänt något
Den bästa känslan är: lycka, vilket kan innebära så mycket som t ex kärlek

Sist jag grät var: igår, men var så onödigt
När jag vaknar på morgonen: kollar jag min mobil
Innan jag går och lägger mig: kissar jag
Just nu tänker jag på att: jag vill spela sims, men att jag kommer tröttna direkt
I morgon kommer jag: plugga
Jag vill verkligen: vara såhär lycklig för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0