puss

Hej! Ligger i sängen och är trött, men måste ändå plugga matte innan jag somnar...

Idag var en sån värdelös dag! Hade klassråd där vi aldrig gör något, engelska där vi kollar på film, och sen världens sämsta påhitt som var att man skulle boka tid med massa lärare för betygsnack. Ibland fick man sitta och vänta i flera timmar och ibland fick man stressa iväg till nästa lärare! Kul... Fick iallafall höra bra saker! :)
Var hos skolläkaren och kollade min fina rygg också, blä.

Men till något positivt!
Sov hos älskling inatt vilket var helt underbart! Jag gjorde nyhetsporträtt av Jim, gick super! Annars kollade jag & Hampus på film och så :)

Nu är det mars, känns bra, känns vår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0