dropp

Åh så vårigt och härligt det var idag! Skönt i skolan också. På layout hade vi bara genomgång och sen kom syv och pratade om dom individuella valen vi ska göra. Jag har redan bestämt mig för historia a, psykologi a, engelska b och svenska c :) sen visade det sig att våran lärare var sjuk så vi fick jobba under eget ansvar, jag hann göra klart porträttet och ta en tidig buss hem! Underbart, och innan det köpte jag mig en smoothie och kände mig jättevårig ;D

Igår var det också en soft dag faktiskt. Eller först hade vi matteprov och det gick åt helvete! Vill inte tänka på det. Men både på mediekunskapen och engelskan kollade vi på film :D
Simmade med Danni efter det, skönt att komma igång igen efter att jag har varit sjuk!

Snart kommer min fina Hampus hit, längtar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0