åh

Hampus ligger och sover bredvid mig, söt! Hoppas bara han vaknar snart så vi kan glutta film :)
Om ni inte visste det så ska han bo här i ca en månad, det är helt underbart! Alltså vi får ju va med andra och så, bara att han bor här ett tag. Åh ♥

Igår behövde jag inte åka till själva skolan eftersom vi bara har en lektion på fredagar, och på den skulle vi fota på stan :) asskönt, plus att uppgiften tog ca 10 min! Så några av oss gick och fikade, sen gick jag & Cecilia i affärer. Fick med mig en väska hem!
Bakade kladdkaka när jag kom hem och sen kom Hampus hit, med en jävla massa packning hihi ♥

Idag har varit en otroligt soft dag, älskling har spelat wow och jag har spelat sims. Och gjort engelskaläxan faktiskt! Kollade på Monsters inc och grät i slutet, såklart. See ya :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0