åh vilken underbar dag!

Glad tjej här! Måste dela med mig av min underbara dag.

1. Bibliotekarien bjöd mig på en kaka
2. Gjorde klart nyhetsuppslaget på layout
3. Hade betygssnack med min journalistlärare och hon sa att jag var jätteduktig på att skriva både journalistiskt och skönlitterärt! Att jag verkligen har det i mig och kan komma långt! Vet ni varför jag är så otroligt glad? För hon är utbildad journalist och säger så! Åhh :D
4. Har haft skitkul med mina tjejer!
5. ÖDET! Jag & Hampus firar 9 månader idag men kunde tyvärr inte träffas. Men tror ni inte han är i Uppsala med killarna just när jag ringer? Och om inte dom hade missat tåget hade vi inte hunnit träffas! Jag blev så lycklig så det är sjukt ♥


Har precis redigerat klart mitt porträtt och nu ska jag jobba ikapp matten!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: emelie

aw, du är så söt!

2011-03-13 @ 11:17:58
URL: http://emelielandberg.blogg.se/
Postat av: emelie

aw, du är så söt!

2011-03-13 @ 11:19:56
URL: http://emelielandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0