grattis kinky

Jag har en vän som heter jenny. Hon är en av dom finaste människorna som finns, jag lovar. När vi gick i samma klass fick vi skrattattacker varje dag. Ni vet såna där man brukar säga är ovanliga, som händer när något är sjukt hysteriskt kul och man tappar andan och lägger sig på golvet och skriker. Ja, det hände oss varje dag. När det hände bara någon liten detalj, räckte det med att vi kollade på varann och typ dog. Jag saknar dom här tiderna, måste acceptera att jag inte kommer uppleva något som denna klass igen. Tur att dom här människorna finns kvar, tur att jenny finns kvar och att jag förhoppningsvis träffar henne i övermorgon! Jag kommer krama sönder henne lite grann, kanske härmar någon av henkes praktikanter eller något. Vi är sjuka människor och vi kommer nog aldrig hitta några likadana i livet, så jag hoppas vi kommer ha kvar varann för alltid.

Kinky Kinks kallas vi.
Nu och för alltid.
Grattis gumman ♥


hihi, lekte lite på fysiken bara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Även fast jag älskar dom prestenterna som jag har fått idag, så var denna text den bästa presenten av dom alla. Om jag ska vara riktigt ärlig så sitter jag faktiskt här och grinar just nu, haha...

Jag saknar dig Isa, min fina fina fina kinky kink. Du är en sån vän jag aldrig kommer släppa, det vet jag. Nu och föralltid, så är det bara. PUSS<3

2011-06-22 @ 23:52:09
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0