premiären med stort p

Har gjort så mycket roligt!

Basket & mys med hampus i måndags, skönt att vi båda blev friska så snabbt! Låter som att det var någon könssjukdom båda hade hahaha, men icke!

Åkte till bea igår och vi spelade bl a sims medeltiden, vet ni hur kul det är?! Idag åkte vi till uppsala och jag åt asgod bakad potatis FYI haha, sen var det dags för premiären av sista harry potter-filmen! Jag brukar ju klaga på att filmerna inte alls är som dom fantastiska böckerna, men denna film var jag mycket nöjd med! Imorgon ska jag på bio igen haha...



Trött som ett as, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna Ekman

Hahah, åh sims! Håller med.. det är superkul! ;D

2011-07-14 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0