kaffeeeeeeeeeeeeeee

Sitter och äter asgod frukost. Bananmackor & kaffe! Kan inte bli så mycket bättre. Igår kväll när jag skulle sova fick jag värsta suget och kom på att jag inte hade druckit kaffe den dagen! Helt sjukt. Så denna kopp smakar verkligen ljuvligt! Morfar är nog stolt över mig uppe i himlen (han lärde mig dricka kaffe, första klunken var från hans kopp när jag var 2 år) hihi ♥

Frågan är varför ni ska lyssna på mitt kaffedrickande?
Jag ska in till stan idag igen, blir en shoppingtur med David! Ska bli jättekul för vi har inte träffats så mycket i sommar. Ikväll ska jag spela basket med älskling, saknar honom. Så det känns som att det här blir en riktigt bra dag! Fint väder också!!


inte tagen idag, men så här mysig kan jag vara hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0