tjugondedag knut då dansas julen ut

Snyft. Äsch, snart är det vår! :D
Btw, kanske borde dansa ut min juldesign också? Snart så...

Var superkul i skolan idag! Första lektionen inställd, så vi hade Carin hela dagen. Först en ny lektion - skönlitteratur. Fick göra jätteroliga saker! Och det är viktigt att kunna skriva skönlitterärt när man är journalist, för annars kan artiklar & sånt bli för stela. Och vem vet, en vacker dag kanske man skriver en bok!
Jaja, sen hade vi iallafall textkommunikation som alltid är intressant.

När jag gick hem från bussen fick jag typ abstinens, kände ett sånt starkt behov av att kolla på Sex and the City! Har ju tyvärr sett klart serien, men kollade på första filmen när jag kom hem. Har sett den förr men den är bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0