the social network



Hej hopp galopp!

Idag firar jag 7 månader med den finaste människan som finns ♥
Jag sov hos honom igår, och idag har vi haft en superrolig dag i Uppsala! Hampus köpte en mobil, vi åt kebab (där vi träffade Nichole som jag inte sett på tusen år♥) och så var vi på bio - The Social Network. Den var superbra! Helt sjukt, båda vi älskade den, vilket är ovanligt haha...
Jag rekommenderar den till alla!

Imorgon är det skola, känns både roligt & jobbigt. Skönt att komma in i rutinerna igen iallafall. Och jag har haft ett superskönt jullov :)

Nu ska jag packa väskan och sen sova! Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: alice

grattis! :D<3

2011-01-11 @ 16:23:38
Postat av: Lizette

grattis till er :) vad fort tiden går!<3

2011-01-12 @ 08:48:28
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0