snodde från madde

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Kaffe är en stor del av mitt liv
3. Hur mår du just NU? Superbra!
4. Skriv det första du kommer att tänka på, på din partners sista bokstav - Söt
5. Berätta om din senaste dröm - Minns inte vad jag drömde sist faktiskt
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Aldrig
7. Vad vill du ha just nu? Hampus, men han kommer ikväll som tur är!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Säkert när jag var liten
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? Beror på vad det är för glass
10. Använder du smileys? Ja för det mesta
11. Har du träffat någon kändis? Aaa
12. Gillar du keso? Nej, fast var länge sen jag testade så borde göra det igen
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Introt till Sex and the City, hihi
14. Hur många länder har du besökt? 5
15. Är dina föräldrar stränga? Nej det var värre förr, antagligen för att jag var mindre haha
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Yes
18. Brukar du hyra film? Inte ofta
19. Var kommer du vara på lördag? Det är lördag idag och jag ska vara hemma
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Såg på nyheterna
22. Vad åt du till lunch? Inget, åt sen frukost
23. Har du lockigt hår? Nej, fast det är inte spikrakt heller
24. När grät du senast? Idag
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Aaa
26. Favoritårstid? Sommaren såklart!
27. Vem höll du senast i handen? Älskling
28. Sover du med TVn på? Näe
29. Tycker du att du är lång? Nej, fast inte kort heller
30. Är du mörkrädd? Inomhus ja
31. Gillar du ditt liv just nu? Kan inte bli lyckligare!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? När jag var liten
33. Har du bra syn? Yes
34. Var är dina föräldrar just nu? Båda är i köket
35. Vad har du på dig just nu? Grå lång tröja & svarta tights som ser ut som byxor
36. Vad var det senaste du köpte? Kebabtallrik, hihi
37. Hatar du mer än 3 personer? Tror inte det
38. Använder du sushipinnar? Nää
40. Äger du ett vapen? Nej
41. Gillar du ditt hår? Jaa
42. Vad avskyr du mest på din kropp? Mina vrister
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Båda!
44. Hur ofta använder du MSN? Aldrig
45. Vem prata du med senast på MSN? Danni

Kommentarer
Postat av: Maddee

va busigt ;) hih <3

2011-01-22 @ 18:04:44
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Maddee

sv; <3

2011-01-22 @ 18:07:32
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0