nyårsafton

2010 har nog varit det mest händelserika året i mitt liv. Det har varit underbart, och det här året ska bli ännu bättre ♥



Åkte hem till Lizette på eftermiddagen där hon, jag, David & Alice bytte julklappar och åt tacos. Allan var med också :) Lizette gav mig filmerna Madicken på Junibacken och Astrid Lindgrens jul, och en chokladask! David gav mig Sex and the City 2 och så hade han varit så påhittig att han hade gjort ett eget presentkort, han ska bjuda mig på 3 st toast i cafeterian! Fast inte om han har lektion, haha. Och av Alice fick jag läppglans, fransk manikyrgrejs och ett anteckningsblock! Blev asnöjd med allt :D

Vi åkte på fest hos Anna Lundgren efter vi hade ätit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0