målar naglarna



Hej hallå! Jag ligger i sängen och målar naglarna, ska sova sen. Dom här långa måndagarna gör mig så sjuuukt trött.

Inatt sov älskling här, vi tjockade i oss grillchips & tacodipp (Hampus favoritkombination och det är faktiskt sick gott!) och så klippte mamma honom :) jag missade dock Solsidan, kände lite fuck my life, hehe.

Idrotten var askul & jobbig idag, någon slags fys. Jag fick tillbaka två grejer, den ena gjorde mig glad och den andra fick mig att vilja skrika att jag hatade allting, hehe.
Bra: jag klarade matteprovet
Dåligt: jag fick dåligt betyg på mitt pm, är rädd att det sabbar allting

Jaja, annars är allt superbra! Har ju börjat msn:a igen efter en lååång paus, ny msn t.o.m!
Adda gärna [email protected]

Nu ska jag dregla ner min kudde, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0