look what they've done to my song

Haha förlåååt, men nu bloggar jag på riktigt!

Mån: Superlång dag, var borta över ett halvt dygn. Åkte pulka på idrotten, var skitkul :D



Tis: Kom till skolan fyra timmar för tidigt, haha blev så arg. Stod en lapp på dörren att dom två första lektionerna var inställda. Så det blev äta kebab på stan med Emelie!
På kvällen kom älskling hit ♥ det blev massa prat & Segemyhr! Finns inget bättre än att sova tätt intill finaste ♥



Ons: Dagen började med matteprov, usch får se vad det resultatet blir... Mediekunskap och sen slutade vi kl 11 pga inställd lektion :D blev stan med brudarna, gjorde våran sjuka läxa.. haha askul.

När jag kom hem skrev jag klart mitt PM, asskönt! Nu försöker jag mig på läxan vi har tills imorgon, en slags skönlitterär text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0