♥ Dag 8 - Ett ögonblick

Jag ska berätta om en dag. Jag tycker man kan se en hel dag som ett ögonblick, helst när den här dagen var så speciell. Den kändes dessutom så himla lång, jag fattar inte hur det gick till!

Det var sista skoldagen i nian. Jag åkte till skolan, gick till gammelgården. Det var en solig & ganska varm dag. Den 10 juni 2010. Vi spelade kubb och åt tårta med klassen plus våra klassföreståndare Emanuel & Ann-Marie. Några spelade tennis, vi andra satt och tittade på och njöt av solen. Jag & Hampus var lite segare än alla andra när det var dags att gå tillbaka. Detta ledde till våran första kyss. Eller inte riktigt, för vi kysste varann när vi var små och lekte ryska posten. Men ja, ni fattar.

Åkte hem och fixade mig. Sen var det dags för skolavslutning. Den var underbar. Efter det var det bal & trerätters.

Hem till Emma på efterfest med klassen. Det var underbart.

Hela dagen hade dock något sorgligt över sig, den bästa klassen i världshistorien skulle ju inte längre finnas, så det var inte så konstigt. Men något fantastiskt var att jag & Hampus blev tillsammans efter sju års vänskap ♥

Så ja, ni förstår att denna dag är väldigt speciell för mig. För allt var speciellt. Och jag ser det som ett ögonblick.

Kommentarer
Postat av: maddee

Sv; Amen hallååå där ;) Jag menade faktiskt att vi skulle SOVA! ;) <3

2011-01-16 @ 16:23:58
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: maddee

sv; elleeer? *-) <3

2011-01-16 @ 18:02:50
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: maddee

sv; elleeer? *-) <3

2011-01-16 @ 18:02:50
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0