♥ Dag 4 – Det här åt jag idag

Åh vilken rolig punkt, jag som älskar att äta!

- Till frukost åt jag en ostmacka, en jättegod yoghurt med smak av banan & blåbär och så drack jag te.

- Åt ett äpple i väntan på första lektionen.

- Till lunch serverades det köttbullar & makaroner, till det tog jag ketchup & rivna morötter och drack mjölk.

- Till sista lektionen köpte jag en toast i cafeterian.

- Efter skolan drack jag en lyxshake med smak av choklad, hihi supergott.

- När jag kom hem åt jag middag; tacopaj med bönor i, med turkisk yoghurt och massa grönsaker. Drack vatten till det.

- Nu dricker jag kaffe, och senare ikväll blir det säkert te och får hoppas på att mamma gör fruktsallad!

HAHAHAHHA, har aldrig insett att jag äter så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: alice

vare david som bjöd på toast idag eller ? ;) haha

2011-01-11 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0