jordgubbste

Äntligen mår jag bra!

Har varit sjuk i tre dagar, galen huvudvärk och hängig. Så största tiden har spenderats framför tv:n. Har sett Mean Girls och båda Legally Blonde, hihi. Och massa Vänner :)
Även haft lite afternoon tea med mamma. Och så var mamma borta en natt så jag & pappa hade mysigt och åt pasta mm :)

Idag är jag ledig, så slapp sjukanmäla mig haha. Nej men efter halva dagen idag blev jag plötsligt frisk! Så awesome, måste ju vara frisk imorgon :D

8 månader med älskling idag♥
jävla snö, jag hoppas verkligen han lyckas ta sig hit ikväll!


haha orolig inför klippningen i somras

Kommentarer
Postat av: alice

grattis :D<2333

2011-02-10 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0