r.i.p. linus

Jag har aldrig varit någon djurälskare, men Linus har alltid betytt så mycket för mig. Han var inte som andra katter, han var rolig och annorlunda. Och så fin! Plötsligt fick han ont, veterinären sa att det var cancer i hela kroppen så det var bara att avliva. Allt gick så fort, jag fattar inte. Tror han ska komma in genom kattluckan hela tiden.

Jag har massa bilder att lägga ut! Först från Rom och sen från när vi körde tvådagars hos Hampus, det var sjukt kul! Sen nu har jag varit i Åmål med mamma & pappa i två nätter, vi firade farmor som fyllde 70 år.

Kommer ett par inlägg med bilder nu, och som ni ser har jag äntligen designat om bloggen (och fixat kategorier)! Snart åker jag hem till min älskling, åh vad jag längtar efter honom! Sen är det dags för skola imorgon, gaaaalet!


Jag älskar dig, hoppas du är nöjd med dina sex år hos oss. Saknar dig så det gör ont, kommer aldrig glömma dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0