måste döda lite tid

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?
Massor!
Dog någon som stod dig nära?
Linus
Vilka länder besökte du?
Italien
Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar?
Åka utomlands med Hampus!
Största misstaget?
Lite för panikslagen ibland
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld bara
Bästa köpet?
All billig sprit!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren?
Om sanningen ska fram & Fest hos Mange!
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Lika, möjligtvis gladare!
Hur tillbringade du midsommarafton?
Först mat med vuxna och sen feeest hos Hampus
Blev du kär i sommar?
Det var jag redan!
Favoritprogram på tv?
Sommar med Ernst såklart!
Bästa boken du läste i sommar?
Inte läst ut än haha, men Breaking Dawn.
Något du önskade och fick?
Ohjaaaa!
Något du önskade men inte fick?
Inte vad jag kan komma på, är mycket lycklig!
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Det var min älsklings födelsedag, så jag firade honom!
Vad fick dig att må bra?
Min underbara pojkvän, vänner, familj och allt roligt vi har gjort!
Vem saknade du?
Några stycken
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?
Massor!

Dog någon som stod dig nära?
Linus

Vilka länder besökte du?
Italien

Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar?
Åka utomlands med Hampus!

Största misstaget?
Lite för panikslagen ibland

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld bara

Bästa köpet?
All billig sprit!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren?
Om sanningen ska fram & Fest hos Mange!

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Lika, möjligtvis gladare!

Hur tillbringade du midsommarafton?
Först mat med vuxna och sen feeest hos Hampus

Blev du kär i sommar?
Det var jag redan!

Favoritprogram på tv?
Sommar med Ernst såklart!

Bästa boken du läste i sommar?
Inte läst ut än haha, men Breaking Dawn.

Något du önskade och fick?
Ohjaaaa!

Något du önskade men inte fick?
Inte vad jag kan komma på, är mycket lycklig!

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Det var min älsklings födelsedag, så jag firade honom!

Vad fick dig att må bra?
Min underbara pojkvän, vänner, familj och allt roligt vi har gjort!

Vem saknade du?
Några stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0