Wake me up when september ends

Onsdag: På engelskan skulle man låna en engelsk bok, jag lånade Gossip Girl, fett najs! :D
Fikade med Daniela & Smilla och tog sen tåget till Tierp. Meijer var supersnäll och mötte mig på station och följde med mig till Högbergs fast han hade slutat, hehe :thumbup:

Mött massa människor, t ex Villemo & Abodi!

När Hampus hade slutat följde jag med honom hem och sov där :) :love:

Torsdag: Idag har jag gått omkring i älsklings stora mjuka tröja, hehe skönt! På medieproduktionen filmade vi & intervjuade och på textkommunikationen planerade vi saker inför nästa gång ;)

Mötte Tannaz idag :D
Och Peyman, fast honom möter jag lyckligtvis ofta nuförtiden, hihi.

Nu ska jag göra läxan i mediekunskap och läsa GG :)

//mogiischhhhhhhhhhhh :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0