Spanskan kan dö ännu mer på denna skola

Dagen började sämst! Första spanskalektionen i steg 3 och det gick åt helvete! Jag fattade ingenting, det var förnedrande på alla sätt & vis. Jag funderar starkt på att hoppa av. Det är frivilligt men jag valde det iallafall för att det ger meritpoäng och en journalist bör vara språkkunnig. Men meritpoäng kan jag nog fixa på andra kurser och språkkunnig kan jag inte bli när jag inte lär mig något på spanskan och jag har ingen chans att komma ikapp. Jag låter pessimistisk men detta är faktiskt hur läget ser ut.
Sååå, vi får se hur vi tar itu med den saken.

Nog om det tråkiga! Jag & Dannie åkte till McDonalds och tröståt lite, underbart!
Dagen fick som tur var ett supermysigt slut! Nämligen en underbar svenskalektion där alla satt framför varsin dator med spotify i lurarna och skrev en slags uppsats :D

Såg nyss på Idol :)
Alltid lika roligt i början, hehehe!


dannie som brunett? underbart!
dannie med mustasch? hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0