Mysigt kalas

Igår bakade jag kladdkaka - jag har fått in snitsen nu! - och sen kom älskipälski och åt upp den med mig :D
Jag har flyttat hela min datautrustning till rummet utanför för här är det bättre internet. Ser dock för jävligt ut, haha.
Gissa vem som som är tillbaka?! Min älskade vita mobil :D :love:

Idag kollade jag & Hampus på Segemyhr. Börjar bli en vana, haha :D
Vid halv tre skulle jag till Emma Kämpe på kalas så då skjutsade vi hem hjärtat samtidigt.

Hur mysigt som helst hos Emma! Det var dock bara hon, jag, Emma Hellstedt & Fia ;)
Vi bakade tårta och sen åt vi den, haha. Vi satt ute på altan hela kvällen och det var hur mysigt höstväder som helst, drack fem koppar te och myste med filtar :thumbup:

Tack Emma & grattis på 16årsdan! :love:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0