Meijer Airlines



Hejzzzan! Igår intervjuade & fotade jag en tjej i tvåan, gick kanon! Engelskan var flummig med många mosade getingar, ehehe. Åkte hem till Hampus tillsammans med Meijer efter skolan :D
Vi tre + Jim spelade sällskapsspel hela kvällen. Askul, jag tror jag garvade ihjäl mig åt allt :thumbup:

Sov över där :)
Idag var det skolfoto! Jag blev överlycklig för jag har alltid fått stå upp på klassfoton så jag är jävligt trött på det, men idag frågade fotografen om det var någon som frivilligt ville sitta ner och jag skrek glatt att jag ville det, fick t.o.m sitta i mitten :D
Man får väl hoppas att man ser bra ut också, herre min skapare.
ÅHH! Vi fick en ny kille i klassen idag! Han bytte från medieprogrammet. Nu är det två killar iallafall, haha :D

När jag kom hem så fick jag ett par jättefina leggings av mormor, puss på henne va! :love:

Nej nu ska jag göra lite nytta, vi höres!

Kommentarer
Postat av: Emmting

Fräsig blogg design! :D

2010-09-24 @ 11:45:50
URL: http://emmateresia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild gumman :D <3

2010-09-25 @ 00:05:22
URL: http://nathalielenaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0