Jag har sån jävla tur!

Hemma från skolan igår. Jag har haft lite svårt att andas i ett par veckor men jag har inte sagt det till någon för jag har knappt märkt det själv. Men i söndags blev det mera så jag sa till mamma och vi åkte till akuten i Tierp igår och kollade upp det. Dom tog massa tester och sen kommer dom in värsta allvarliga och säger "du har eventuellt fått en blodpropp".
Jag fick åka ambulans in till Ackis och där var jag ända till sent på kvällen. Tog massa tester, gjorde en konstig röntgen där det kändes som att kroppen började brinna för dom sprutade in någon grej i mig så dom skulle se ådrorna. Och det var i lungorna jag isåfall hade blodproppen.
Efter mycket om & men kom dom med resultaten och allt var perfekt! Jag hade ingen blodpropp! Jag var världens lyckligaste kände jag. Men vad var då felet? Doktorn började trycka på mitt bröst och det gjorde svinigt ont! Då förstod hon direkt att det var muskelinflammation i bröstet jag hade fått och det går att bota genom att jag äter ipren 2 gånger om dan i 5 dagar :D
Åhhh vad jag är glad! Trodde seriöst att jag skulle dö. Alla var så allvarliga också, herregud...
Nu är jag iallafall lugn och sitter i skolan :)
Vi börjar om en halvtimme så jag ska chilla lite, höhö.

Kommentarer
Postat av: Livia

Jäklar vad läskigt :OO

2010-09-14 @ 13:40:31
URL: http://loliviah.blogg.se/
Postat av: Lizette

"doktorn började trycka på mitt bröst" :O:O:O sen stod det iaf att de var en hon x) men skönt att de inte var nå! <33

2010-09-14 @ 19:08:32
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0