I'm steppin' around in the desert of joy


puss. puss. puss! :love:

Tja! Dannie, du är en död kvinna om du inte dyker upp i skolan imorgon. Nu fick jag det sagt, hehehe. Inatt sov jag hos älskling, han är underbar! Jag tog skolbussen med honom där jag fick träffa gulliga människor! Tågresan efter det var fantastisk, hehehe. Lite quality time med Erik är inget man underskattar! Många skratt blidde det :)

På idrotten dog jag lite. Våran idrottslärare var sjuk så vi fick ha idrott med sam/media och vi spelade fotboll. Pinsamt, åhh. Nu har dessutom två av fyra killar försvunnit från klassen, suuuug :thumbdown:

Haha igår snubblade jag på vägen och skrapade upp knän & händer! Det gick bra men sved. Tur att ingen såg, ramla utan anledning är sånt man gör när man är 5, inte 15...

Ikväll börjar Halv åtta hos mig igen, fett kul! Och
Biggest loser Sverige! Jag är lite nörd :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss puss puss på dig med finaste! <3

Och du, jag såg dig när du ramlade... stod med en kikare ;) Jag missar aldrig dina tabbar ;) HAHHAHA nej nu va jag bara för rolig :)

2010-09-07 @ 21:22:55
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0